Чинний чемпіон світу і лідер особистого заліку німець Себастьян Феттель здобув свою сьому перемогу в сезоні і сімнадцяту в кар’єрі на Гран Прі Бельгії. Формула-1. Гран-прі Бельгії. Гонка. 1. Себастьян Феттель ("Ред Булл") - 44 кола 2. Марк Веббер ("Ред Булл") +3.7 3. Дженсон Баттон ("Макларен") +9.6 4. Фернандо Алонсо ("Феррарі") +13.0 5. Міхаель Шумахер ("Мерседес") +47.4 6. Ніко Росберг ("Мерседес") +48.6 7. Адріан Сутіль ("Форс Індія") +59.7 8. Феліпе Масса ("Феррарі") +1:06.0 9. Віталій Петров ("Лотус-Рено") +1:11.9 10. Пастор Мальдонадо ("Вільямс") +1:17.6 11. Пол Ді Реста ("Форс Індія") +1:23.9 12. Камуї Кобаясі ("Заубер") +1:31.9 13. Бруно Сенна ("Лотус-Рено") +1:32.9 14. Ярно Труллі ("Лотус") +1 коло 15. Хейккі Ковалайнен ("Лотус") +1 коло 16. Рубенс Баррікелло ("Уїльямс") +1 коло 17. Жером Д'Амброзіо ("Маруся-Вірджін") +1 коло 18. Тімо Глок ("Маруся-Вірджін") +1 коло 19. Вітантоніо Ліуцці ("ХРТ") +1 коло 20. Серхіо Перес ("Заубер") DNF (28-й круг) 21. Даніель Ріккіардо ("ХРТ") DNF (14-й коло) 22. Льюїс Хемілтон ("Макларен") DNF (13-й коло) 23. Себастьян Буемі ("Торо Россо") DNF (7-й коло) 24. Хайме Альгерсуарі ("Торо Россо") DNF (1-й коло) Чинний чемпіон світу та лідер загального заліку сезону-2011 Себастьян Феттель
з "Ред Булл", який виграв Гран-прі Бельгії, заявив, що команда вирішила
ризикнути і стартувати на пошкоджених під час кваліфікації шинах.
"У нас було багато проблем, коли ми прийняли рішення використовувати
шини після кваліфікації. Ми серйозно ризикували, стартуючи на
пошкоджених шинах - ніхто не давав жодної гарантії, а тому ми зробили
перші піт-стопи так рано. Потрібно було подивитися, як поведе себе гума
на перших двох колах, а потім вже на підставі цих даних приймати
подальші рішення.
Наш темп був хороший, я комфортно вів гонку і
без особливих зусиль йшов на рівні гонщиків попереду, а потім впевнено
обігнав Алонсо і зміг створити відрив, що було вкрай важливо. У
порівнянні з попередніми сезонами ми були дуже конкурентноздатні в Спа в
цьому році - я задоволений підсумком гонки і тим, як ми проводили
заїзди і працювали з шинами. Треба взяти це на замітку при підготовці до
наступних етапів. Добре, що цього року я не зіткнувся з Баттоном і
єдиним моїм бажанням було обганяти суперників не в поворотах, а на
прямих ", - цитує Феттеля Autosport.
|